لحظه دیدار نزدیک است

هذا من فضل ربی

1392/1/28 8:05
نویسنده : سعیده
686 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود صبح زود به طرف مشهد حرکت کنیم

دخترم  تازه ساعت ٣ نصفه شب خوابید . ساعت ٦ صبح پاشدم و مشغول آماده کردن وسایل شدم

چایی را گذاشتم چمدون را بستم خوراکی برداشتم .............(دلم نیومد همسری را بیدار کنم گفتم بیشتر بخوابه)

همسری خودش ساعت ٧ بیدار شد و رفت پایین ماشین را آماده کنه و وسایل را بچینه بعد هم صبحانه خوردیم و با خوندن آیت الکرسی حرکت کردیم

دخترم هم روی کریرش تو صندلی عقب بود

منم که دائم در حال جا به جایی تو ماشین بودم یا صندلی جلو پش همسری و گپ زدن یا صندلی عقب و شیر دادن و...........

بعد از سمنان بود که همسرم یاد دوست شاهرودی اش افتاد و گفت بین راه هم استراحت کنیم هم به عنوان عید دیدنی بریم خونه شون منم موافقت کردم سرخه را رد کرده بویم و نزدیک دامغان بودیم که به دوستش زنگ زد و گفت یک سر میریم اونجا

چشای من که دیگه باز نمیموند از بیخوابی به همسری گفتم من برم یک کم بخوابم؟

همسری هم گفت برو بخواب من الان شارژ شارژم

من هم رفتم عقب و خوابیدم ............

بعد از دامغان انگار یک لحظه همسری چشماش میره رو هم و سنگ بزرگی که وسط جاده بوده را نمیبینه و سنگ ما را از جاده منحرف میکنه تو شونه خاکی و همسری ماشین را میکشونه دوباره تو جاده ولی از اونجایی که ما غیر از گرد و خاک هیچ چیز دیگه ای نمیدیدیم از اون طرف جاده ماشین خارج میشه و بعد هم شروع به معلق زدن میکنه فکر کنم 4 یا 5 باری غلت زدو در انتها روی 4 چرخ ایستاد 

لحظات سختی بود ولی من آرامش داشتم همسرم هم آروم بود نمیدونم این آرامش از کجا اومده بود مطمئنا مال ما نبود و لطف پروردگار بود

خدا را شکر همه مون سالم بودیم دخترم که حتی یک خراش هم بر نداشته بود

سر همسرم چند تا بخیه خورد و خدا را شکر خوب بود

هر دو دست من هم از مچ به پایین درد میکرد که دکتر گفت چیزی نیست کوفتگیه خوب میشه

ماشین هم به پارکینگ دامغان منتقل شد ما هم شب را خونه دوست همسرم سپری کردیم

خدا خیرشون بده تو اون موقعیت خیلی کمک حالمون بودند از همون جا هم بلیت قطار برای مشهد گرفتیم.

همون روز اول که رسیدیم مشهد دخترم مریض شد اسهال و استفراغ و تب دکتر بردیم گفتند ویروسیه باید دوره اش بگذره

خلاصه اون یک هفته هم مشغول دخترم بودیم و خدا را شکر بعد از یک هفته بهتر شد

در انتها با خانواده همسری اومدیم تهران

کم کم داشت درد عضلانی دستم بهتر میشد که دیدم دست چپم خوب نشده و با فشار درد شدیدی میگیره دوباره رفتم دکتر و عکس گرفتم دیدم بله حدسم درست بود اسکافویید شکسته

با چند تا دکتر مشورت کردیم همه نظرشون این بود که عمل بشه بهتره

حالا پیش یک دکتر دیگه هم که متخصص دست هست قراره برم اگه اون هم گفت عمل باید بریم تو نوبت عمل بیمارستان

از همه دوستان گلم التماس دعا دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آبجی
28 فروردین 92 15:50
واوووووووووووو خدا را شکر که همگیتون سالمید ایشالا عملت هم با موفقیت انجام میدی راستی تولدت مبارک
.::مادر خانومی::.
29 فروردین 92 0:51
سلام عزیزم! بعداز مدتها آپ کردی,دوس نداشتم ببینم مشکل داری خدارو هزاران بار شکر که از تصادف جون سالم به در بردید انشالله که عمل هم با موفقیت سپری میشه عزیزم خدا بزرگه ماهم برات دعا میکنیم
.::مادر خانومی::.
7 اردیبهشت 92 12:13
سلام عزیزم خوبی؟ عمل کردی؟
فاطیما(مامان ایلیا)
8 اردیبهشت 92 9:37
واای خدا رو شکر که سالمید همتون خدا رو صد هزار مرتبه شکر انشاالله دستت رو هم به خوبی عمل میکنی
نرگس
29 اردیبهشت 92 13:21
عزیزممممممممممممممممم خداروشکر که سالمید همگی........... انشاالله که عمل با موفقیت باشه.مارو بیخبر نزار
مامان ساتیار
6 تیر 92 7:34
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
.::مادر خانومی::.
20 شهریور 92 21:10
سلام عزیزم خوبی
نیکی جونم خوبه؟
عزیزم رمز رو برات گذاشته بودم قبلا!!
دوباره هم میذارم خصوصیهاتو چک کن


مرسی
شبنم
8 مهر 92 22:49
سلام دوستان عزیزم http://babyclip.persianblog.ir/ طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان ، از طرح های ما دیدن فرمائید به علت تحویل به موقع سفارشات از الان سفارش گرفته می شود
الناز
15 خرداد 93 20:02
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! -------------
شادي
16 آبان 93 3:35
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ___________